Alhamdulillah perniagaan iman ialah perniagaan paling maju dunia akhirat

Sunday, 15 May 2011

Tukar Jantina (Nabi xkan mengaku Umat)

Assalamualaikum W.B.T.


Entry ni khas untuk remaja kita sekarang..

Saya harap benda ni xjadi kat kite semua...


YECKSSS~~



Cerita mengenai kaum Adam bertukar jantina banyak menghias dada akhbar tempatan akhir-akhir ini sehingga menimbulkan kebimbangan masyarakat apakah ia fenomena akhir zaman?  Pelbagai risiko, kesakitan dan bahaya yang pasti dihadapi, mereka nekad dan tidak gentar membuat keputusan melakukan pembedahan menukar alat kelamin.

Sebaliknya, ‘wanita’ terbabit mengaku gembira dan puas dengan keadaan dirinya yang berubah sepenuhnya menjadi wanita selepas pembedahan membuang alat kelamin.  Jangan terkejut kos untuk melakukan pembedahan membuang ‘anu’ menelan belanja puluhan ribu ringgit, antaranya RM15,000 menukar alat sulit, punggung (RM12,000), gigi (RM10,000) dan membentuk payudara RM5,000.







SOURCE : makalah2u




























Sungguh HINA dan KEJI manusia yg macam ni..


Ia umpama tidak redha dgn ketentuan ILLAHI..

Moga hamba Allah yang telah membuat proses ni kembali ke pangkal jalan..ameen 










www.tips-fb.com

8 comments:

  1. Ishh, sungguh tak sanggup nak tengok gambar2 kat atas tuu. Tak sanggup nak naik atas balik nii. Sakit dan ngilu nya!

    -Kenanga

    ReplyDelete
  2. geli n rase hinanya kita sbg umat nabi Muhd SAW.
    Astaghfirullahalazim ..
    ( muiz , asal la tak ckp awal2 ko letak pic nie . jjur sgt show pic kt atas nie. tak slera aku nak makan )

    ReplyDelete
  3. sorry..
    aku terSANGAT jujur dengan "ASTAGHFIRULLAH AL AZIM" ..

    nak tunjuk kat sapa2 yg rasa xsuke dgn jantina dy sekarang..
    huhu..

    ReplyDelete
  4. mmg geli dan ngeri. hina sungguh!!!

    ReplyDelete
  5. inilah akibatnye bile manusia xnak bersyukur dgn nikmat Allah..
    nikmat Allah didunia shj..
    buatlah kebaikan utk nikmat akhirat yg kekal abadi..

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah al-azim. Medical knowledge yang disalahgunakan -.-

    ReplyDelete
  7. itulah pasal..manusia allah kurniakan akal..
    tapi,,akal tu dia buat daripada dia pandai jadi bodoh..
    tp nak buat cmne..masing2 perlukan duit..kn kn

    ReplyDelete